Monday, July 18, 2011

LIE TO ME drama korea yg terbaik!!!

Posted by rahayuHaiyub at 12:27 PM
ASSALAMUALAIKUM..

aku mmg suka gila-gila kt drama ni mmg terbaik la wlupun aku baru 2kali tgok tu pun dh episod yang ke9, drama ni main kt astro channel 393. aku kan bosan kt ruma tatau apa nak buat so aku mmg layan sgt la citer2 korea ni lgpun pelakon2 dia comel2 je kan..

ni dua watak utama Hyun Ki Joon dan Gong Ah Jung


sinopsis: Gong Ah Jung seorang pegawai kementerian kebudayaan, dia terikat dengan perjanjian pembohongan bahawa dia telah berkahwin dengan Hyun Ki Joon, pengurus hotel dari sebuah keluarga yang kaya. hubungan mereka lebih rumit apabila ex tunang Gong Ah Jung iaitu Oh Yoon Joo muncul semula dalam hidupnya.
Gong Ah Jung
dia seperti lelaki ketika masih muda, membesar tanpa ibu seorang yg degil dan brani semasa dia kecil, dia berjuang utk berjaya masuk kolej selepas sekali gagal.dia belajar dgn tekun di kolej utk lulus peperiksaan agar dpt memenangi hati cinta pertama. selepas dia berjaya dia menjadi seorang pegawai kerajaan.pada suatu hari dia telah berbohong yg dia telah pun berkahwin dengan sengaja utk menjaga maruah beliau. tiba2 pembohongan itu menybabkan masalah besar tanpa diduga dalma keadaan huru hara.


                                                                      Hyun Ki Joon
mempunyai otak yang pintar dan kacak, dilahirkan dalam keluarga yang kaya dia telah kehilang orang tuanya semasa dia kecil lagi, di besarkan oleh makcik beliau bersama adiknya. sambil mencari seseorang utk di kahwininya beliau telah berbohong bahawa dia telah berkahwin dgn gadis yg tdk di ketahuinya dan gadis tersebuat seorang yg gila2 dan pelik.

                                                                      Hyun Sang Hee
Adik kpda Hyun Ki Joon seorang yang fleksibel dan positif, seorang yang bebas bergaul dan mudah mendapat kawan

                                                                    Oh Yoon Joo
bekas tunang Hyun Ki Joon, seorang yang cantik melalui kesuciannya dan membesar dengan keluarga yang harmoni sekembalinya dari Paris dia begitu rapat dengan Hyun Ki Joon

                                                                   comel kannn?? 

                                                                          hehehe ^.^

                                                                    sweet je tgok dorang ni
                                                          
korang kalau tgok citer ni mmg PERGHHH la wlupun citer ni biasa2 je tapi jalan citer dia mg best la sbb Gong Ah Jung tu perangai dia gila2. tengok ye jgn tak tengok..ok bye!


0 comments:

Post a Comment

 

ceritasaya Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei